Tuesday, May 12, 2009





My SiSTeR MaRrIEd..


SALAM..

Ni aku nk cte pasal akak aku kawen ari 2..
9hb mei 2009..
btempat kat umah aku la..
mjlis agak mriah n grand..
aku smpi umah shari sblom akak aku kawen..
dtg2 da siap sume..
alhamdulillah..
xpyh nk tlong.. hahaha...
mufidah n mazwan..
name pasgn bhgie yg bru je mndrikn msjd..
tp aku agak kcwe.. xrmi mmbe2 ak dtg..
mseng2 ade hal.. kem la,exam la,ctila..
tp xpela nk wat cam ne kn.. tp rmi gak dtg..
yg aku respek ade sorg membe mak aku sngop dtg dr segamat naek moto kapcai je..
bpanas2,thank mk cik n pkcik krne sudi dtg..
aku ade gak ah tlong layan tetmu..
tp kcwe ah.. xrmi awek cun.. hahaha...
pgntin laki asal dr nogori.. org kolo pilah..
umang ai.. hahaha.. ade sorg mk cik 2 bpnton gne dialek nogori..
lawak gak ah..
pas 2 yg aku x bleh blah,ade ke pk cik dj 2 jempot aku nynyi.. hahaha...
xnk ak..sgan.. hak3.. tp kalo karaoke bkn men lg...
bkn pe.. pmalu la ktekan..
ptg 2 ak da tbareng da.. bgon2 org da siap2 kmas.. haha..
selamat lg aku.. xpyh kmas2..
nti kalo aku kawen dtg rmai2 eh.. bg gempak cket..
hahaha..
ksian kat mak n ayah aku.. bju ayah aku da basah da..
yg mak ak lak,ad yg xckop je cri mak ak..
sume mak2,kakcik2 (nme pngilan mak ak).. dahla mak ngn abah kne layan tetmu lg..
mlm 2 diorg da tbreng kpnatan.. sian.. tp xpela,sume bjalan lncar..
mlm 2 pgntin bukak adiah.. mcm2 diorg dpt.. tahniah..
mak ngn abah plak bizi kire duet salam kaut.. hahaha...
singit,due ingit.. bnyak2..
ni ade bbrpe gmba nk kongsi ngn korg..

















HaNTaRaN DaRI PiHaK LaKi..























PaSaNGaN BaHaGIe..


















KHeMaH TOK MeLaNTaK..























GaMBa BRU BLeK NiKaH..
lek je aku pki mcm suar jean,org len pki bju mlayu lengkap..
haha.. bju ni wane sme 1 kuarge..



No comments:

Post a Comment